Ofrivillig Barnlöshet- Våran resa

Alla inlägg under september 2018

Av Ulrica - 1 september 2018 20:01

   

Av Ulrica - 1 september 2018 19:45

... Ajamen , nu börjar det äntligen att hända saker , hösten är här och vi har ÄNTLIGEN fått våran efterlängtade tid så vi kan komma på informationen om vad IVF är och vad det innebär, har hört mig för lite med andra som har samma bekymmer som mig med PCO/PCOS och genom gått detta , och enligt dem så ska jag få utskrivet lite hormoner och nässprayer som jag ska ta innan vi ska få åka till uppsala för äggplock.


Så den 11/9 kommer jag och min älskade sambo/ fästman Micke få komma upp till fertilitetsmottagning igen, för att få träffa Dr. O.H och sköterskan Katarina.

 


Vi kommer även ha med oss älskade Ebba som lite stöd i det hela , och så hon får veta lite mera om hur det går till med. Vi är så tacksamma över att vi har dej i vårat liv gumman  


Det enda jag inte gillar , är att det har tagit sån jäkla tid innan det blivit höst. MEN nu är den ätligne här    


kommer att skriva ut mera sen om vad för hormoner o spruter jag får ...

Ovido - Quiz & Flashcards