Ofrivillig Barnlöshet- Våran resa

Alla inlägg den 16 maj 2018

Av Ulrica - 16 maj 2018 15:09

..... om ni vill förstå o försöka stötta andra


Jag har nyligen läst denna bok:


 
Jag kan verkligen rekomendera att ni läser den , för det står väldigt mycket intresant i den när det kommer till ofrivillig barnlöshet. Läs denna så kan ni kanske lättare förstå situationen kring just själva ämnet ofrivillig barnlöshet, har du någon bekant kanske som har fått veta att den har ofrivillig barnlöshet ?? Läs den då så vet ni hut NI kan finnas till hands. Hur ni kan försöka peppa personen i fråga,

samt så tycker JAG att:

OM du själv lider av ofrivillig barnöshet så läs den du med !! 



REKOMENDERAR DEN VARMT!!! 

Av Ulrica - 16 maj 2018 14:52

Haft en dag full av aktivitet. 

Först vart det gymmet i morse kl: 9:00-10:00 med bästaste sötisen J.

Ska tillägga att jag tog järnhästen in idag i vårt vackra soliga väder.
Härrligt Med runkeeper så man ser lite hur och var man rör sig :D
   

sedan satt vi och tog det lungt på torget i skuggan en stund och bara snacka lite skit .

Cyklade upp till svägerskan I. och tog en kaffe innan det var dags för mötet , och sedan ner på ett möte där jag fick veta att jag varje onsdag ska deltaga på denna aktivitet 12:30-13:30

För att dem ska försöka få ut oss i jobb. (vi får se hur det går)

Sedan vart det vackert att trampa hem igen. 


 

Nu sitter jag här hemma med fläkten på fullt ös , det är för varmt för att sitta på ballkongen iaf .
Längtan efter barn är olidlig, det är jobbigt och det tar emot för mig att se gravida kvinnor på stan, men samtidigt så måste jag ju komma ut, jag kan inte låsa in mig hemma pga. detta. Så jag kämpar på .


Men nu är det bara att kötta på här med cykelturer varannan dag och gymmet varannan dag så gott det går. 

Känner mig nöjd med mig själv idag , tycker att jag trotts allt gjort bra ifrån mig .

Jag ska minsan ner dessa kilon som krävs tills i höst. jag ger mig inte. 

Det här med min PCOS är inte rolig, jag får ju för sjutton skägg , vilket är as jobbigt.. 

Vet ni någon som trådar ansiktsbehåring i Eskilstuna till en billig penning så hör av er för gudskull!!! 

För att känna sig som skäggiga damen är inte kul . 

Puss på er ! 


Så tack gumman att vi gör detta tillsammans.
Jag hoppas att du inte tycker att det blir för intensivt bara att vi typ umgås varje dag ? <3


VI KAN!!

 

 


VI VILL!!



 

OCH FRAMFÖR ALLT

 

 

 

VI SKA !!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards