Ofrivillig Barnlöshet- Våran resa

Alla inlägg den 14 maj 2018

Av Ulrica - 14 maj 2018 08:01





Godmorgon, jag har precis varit ner till VC och vägt in mig. 

Dagens resultat 91,5kg


Det går åt rätt håll nu det känner jag . 


Passade även på att lämna in blodproverna som Dr. S.A vill ha.

Men lätt stucken var man visst idag. 1 rör ville dem ha . 


 


Bara fästmannen kvar som ska lämna in sitt. 

Han jobbar ju mellan 7-16 , så inte så lätt då att hinna med.


Kommer uppdatera senare igen , mår inte jätte bra just nu . Magen värker som fan och jag har även igår fått blödningar. så jag vet inte om det har med spolningen från i Fredags att göra eller om jag helt enkel fått mens IGEN ! :/


Lämna gära tass avtryck i gästboken vet ja! :)

(så jag ser vilka mina läsre är ) 

Viker in nån bild på mina busfrön här hemma med. Kajsa 1 år och Casper 8 år :)

(Casper ligger bakom kajsa! )

 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards